5+1 Τρόποι που κάνεις sabotage στο Content σου

5-ways-you-sabotage-your-content

Η έννοια του content marketing μπορεί να φαίνεται απλή, αλλά είναι όντως έτσι? Η δημιουργία και η δημοσίευση περιεχομένου για ένα target audience, για την επίτευξη ενός στόχου είναι κάτι που ακούγεται απλό. Πολλοί είναι εκείνοι όμως που δυσκολεύονται με αυτο και κάνουν sabotage στον ίδιο τους τον εαυτό.

#1 Περιεχόμενο χωρίς πλάνο

Τα πάντα ξεκινάνε με ένα σχέδιο, και το περιεχόμενο σας για τα social media δεν αποτελεί εξαίρεση. Ξεκίνησε με τους στόχους που θέλεις να πετύχεις και επέλεξε τα κατάλληλα μέσα για να τους πετύχεις. Αυτό θα σε βοηθήσει να καθορίσεις το κατάλληλο περιεχόμενο.

#2 Call-to-action (CTAs )

Το πρώτο βήμα έγινε. Σχεδίασες ένα πλάνο και δημιούργησες το κατάλληλο περιεχόμενο. Κατάφερες λοιπόν να προσεγγίσεις το κοινό στόχο σου. Αυτό που πρέπει τώρα να τους κάνεις ξεκάθαρο και εύκολο, είναι το επόμενο βήμα! Τι θέλεις να κάνουν ? Να διαβάσουν κάτι , να σου γράψουν μια κριτική? Δημιούργησε το αντίστοιχο call-to-action (CTA) και βοήθησε τους να κάνουν το “επόμενο βήμα”.

#3 Αξιοποίηση του blog

Το blog είναι σημαντικό κομμάτι του inbound marketing.   Σου επιτρέπει να δημιουργήσεις δικό σουπεριεχόμενο, και έτσι να βοηθήσεις το κοινό στόχο σου σε κάποιο στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας. Επιπλέον ένα  blog θα αυξήσει τις επισκεψείς στο website σου. Προσοχή όμως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να γράφεις χωρίς να έχεις κάποιο πλάνο! Έντακε τη δημιουργία άρθρων στην στρατηγική σου – όπου είναι απαραίτητο- και δες τα αποτελέσματα!

#4 Φόρμες εγγραφής

Η συγκέντρωση στοιχείων για τους καταναλωτές σου είναι σημαντική για εσένα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχουν φόρμες εγγραφής σε κάθε σημείο στο site σου. Αν πάλι θέλεις να έχεις φόρμα εγγραφής σε κάθε σελίδα σου, γιατι κάθε επισκέπτης  μπορεί να πηγαίνει σε διαφορετική landing page, προτίμησε ένα plugin. Αυτό θα έχει τα αποτελέσματα που θες, χωρίς να γίνεται κουραστικό για το χρήστη.

#5 Δεν είναι όλα για πώληση

Η αύξηση των πωλήσεων σίγουρα είναι ένας στόχος της επιχείρησής σου. Η συνεχόμενη προσπάθεια για πώληση όμως θα έχει τα αντίθετα αποτελέσματα! Τα social media δεν είναι μόνο μέσω πώλησης είναι και ένας τρόπος αμφίδρομης επικοινωνίας με το κοινό στόχο σου. Αν τους “πουλάς” συνέχεια εκείνοι θα σταματήσουν να επικοινωνούν μαζί σου. Αναγνώρισε τις ανάγκες του κοινού σου και μοιράσου μαζί τους χρήσιμο περιεχόμενο που θα τους κάνει να μένουν σε επαφή μαζί σου.

Ένας ακόμα τρόπος που κάνεις sabotage στο content σου είναι… ότι το υποτιμάς!

Πολλές είναι οι επιχειρήσεις που θεωρούν ότι το περιεχόμενο είναι κάτι εύκολο ή ασήμαντο. Αυτό που δεν έχουν καταλάβει είναι ότι είναι ένα εργαλείο με πολύ μεγάλη δύναμη.

Επαναλαμβανόμενο υλικό, δημοσιεύσεις με ορθογραφικά/συντακτικά λάθη, σπάνιες δημοσιεύσεις κ.α. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα σημάδια που δείχνουν ότι υποτιμάς το περιεχόμενο σου!

 

 

The following two tabs change content below.

Elena Mamouna

Social Media Strategist | Online Marketer
Πτυχιούχος Marketer, με κέρδισε ο κόσμος των Social Media. Ένας κόσμος που εξελίσσεται καθημερινά! Ελάτε να ανακαλύψουμε μαζί το μοναδικό αυτό κόσμο των Social Media αλλά και πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις απεριόριστες δυνατότητες τους! Live social, Think Digital!

Comments

comments