Ads Manager & Power Editor επιτέλους ενώνονται

Updated Facebook Ads Manager

Όσοι ασχολείστε με διαφημίσεις στο Facebook, θα γνωρίζετε ότι μέχρι πρόσφατα το μέσο μας έδινε τη δυνατότητα να διαχειριζόμαστε campaigns μέσα από δύο ξεχωριστά εργαλεία: τον Ads Manager και τον Power Editor. Ωστόσο, οι δύο αυτές πλατφόρμες παρουσίαζαν (πλέον) πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους.

Μέσα στο επόμενο διάστημα, η δημιουργία και η παρακολούθηση των διαφημίσεων θα μπορεί να γίνει από ένα μόνο σημείο. Η αναβαθμισμένη πλατφόρμα, που θα συνδυάζει λειτουργίες από τις δύο προηγούμενες, θα κρατήσει το όνομα Ads Manager.

 

Τι αλλάζει στον updated Ads Manager;

Όχι πολλά! Όλα τα βασικά features των δύο εργαλείων παραμένουν. Όσοι χρησιμοποιούσατε τον Power Editor λόγω των πιο εξειδικευμένων features, δεν έχετε λόγο να ανησυχείτε. Όπως ανακοίνωσε το Facebook, όλες οι advanced δυνατότητές του, όπως για παράδειγμα η διαχείριση multiple campaigns, θα είναι διαθέσιμες και στη νέα πλατφόρμα. Όσοι πάλι χρησιμοποιούσατε τον Ads Manager λόγω της ευκολίας στη χρήση, να θυμάστε ότι η χρηστικότητα θα συνεχίσει να αποτελεί προτεραιότητα στο ανανεωμένο εργαλείο.

 

Επιλογή guided ή quick creation

Στον αναβαθμισμένο Ads Manager, θα εμφανίζεται αυτόματα ένα από τα δύο workflows που χρησιμοποιούσε ο κάθε διαφημιστής. Δηλαδή, το Guided ή το Quick Creation. Φυσικά, θα υπάρχει η επιλογή για αλλαγή του προεπιλεγμένου option ανά πάσα στιγμή.

 

Αποθήκευση ως draft

Θα έχουμε επίσης τη δυνατότητα να αποθηκεύουμε πλέον τη δουλειά μας ως draft. Έτσι, θα μπορούμε για παράδειγμα να δημιουργήσουμε μία καμπάνια, να στήσουμε τα ad sets και τα ads μας και να συνεχίσουμε την επεξεργασία ή τη δημοσίευσή της αργότερα. Σημαντικό feature που δεν ήταν διαθέσιμο στον προηγούμενο Ads Manager (αν και στον Power Editor τα automated drafts ήταν αρκετά δημοφιλή).

 

Τι θα συμβεί με τα reports;

Μέχρι τώρα, μπορούσαμε να βλέπουμε τα αποτελέσματα των διαφημίσεών μας και από τις δύο πλατφόρμες. Αρκετές φορές ωστόσο, είναι πιθανό να υπήρχαν αποκλείσεις ανάμεσα στα metrics που παρουσίαζαν τα δύο tools (!). Αυτό πλέον διορθώνεται, καθώς όλες οι χρήσιμες πληροφορίες για την απόδοση των διαφημίσεων θα είναι διαθέσιμες σε ένα μόνο σημείο reporting. Το εργαλείο λοιπόν γίνεται ακόμα πιο εύχρηστο και προσιτό, ειδικά για νέους advertisers.

Ξεκινήστε κι εσείς τις δικές σας καμπάνιες στον ανανεωμένο Ads Manager και μοιραστείτε μαζί μας την εμπειρία σας.

The following two tabs change content below.

Konstantina Papadimitriou

Digital marketer, με εξειδίκευση στη διαχείριση social media και τη δημιουργία περιεχομένου. Το πάθος μου για το digital marketing συναγωνίζεται το πάθος μου για τη φωτογραφία και τα ταξίδια. Κι επειδή μου αρέσει να μοιράζομαι ό,τι αγαπώ, γράφω blog posts για όλα αυτά τα συναρπαστικά νέα στον κόσμο των social media. ✌️

Comments

comments