Γίνε και εσύ DJ με το Bacardi μέσω του instagram!

bacardi instagram hack story

Όταν η στρατηγική στα social media εκμεταλλεύεται στο έπακρο κάποιο από τα χαρακτηριστικά μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης συνδυάζοντας και το engagement των χρηστών του τότε μιλάμε για ένα επιτυχημένο case study. Ας δούμε την ενέργεια της Bacardi USA.

Bacardi instagram hack story

Μια νέα μουσική εμπειρία (InstandtDJ) δημιούργησε μέσω των δημοφιλές Instagram stories που λάνσαρε πριν λίγο καιρό η Bacardi USA. Ειδικότερα, κάθε χρήστης που επισκεπτόταν το Instagram προφίλ του brand, μπορούσε να αισθανθεί για λίγο dj παίζοντας (απλά με μερικά tap κουνώντας τους αντίχειρές του) music mixes, κάνοντας πρώτα “tap” επάνω στη φωτογραφία προφίλ του bacardi! Για το σκοπό του story όπως ήταν φυσικό δημιουργήθηκε ψηφιακός προσομοιωτής κατάλληλος για εναλλαγές ήχων και μουσικής (two-record DJ set-up)!

Όπως δήλωσε ο James Quarles από το Instagram πρακτικά όλο το εγχείρημα είναι ένα βίντεο το οποίο συνεχίζει με μικρά κλιπ, με δυνατότητα δημιουργίας ατομικών dj sets!

Το συγκεκριμένο story by Bacardi εμφανίσθηκε όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα υπόλοιπα stories, για 24 ώρες στην αρχική σελίδα των followers του brand!

 

We turned our Instagram story into a DJ simulator. Tap the BACARDI profile to play InstantDJ.

A video posted by bacardiusa (@bacardiusa) on

Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen που αναφέρει το adweek, οι Instagram users ξοδεύουν 30% περισσότερο χρόνο ακούγοντας μουσική εβδομαδιαίως, ενώ αγοράζουν και εισιτήρια για ναν παρακολουθήσουν αγαπημένες μουσικές μπάντες που ακολουθούν.

«Η μουσική και το Bacardi έχουν ιστορία και παρουσιάζονται μαζί σε ενέργειες με πιο πρόσφατη τη παρούσα μουσική εμπειρία! Όντας μεγάλο brand υπάρχει συνεργασία με διάφορους καλλιτέχνες και συμμετοχή σε αρκετά φεστιβάλ», δηλώνει η Olivia Legere, Bacardi North America’s director of creative excellence.

Δείτε το σχετικό youtube video InstandtDJ story by bacardiusa!

Who is next? Τα νέα εργαλεία των κοινωνικών δικτύων είναι εδω και αυξάνονται με αμείωτο ρυθμό! Εσείς θα τα αξιοποιήσετε προς όφελός σας; 

featured bacardi image via adweek.
The following two tabs change content below.

Dimitrios Maroulis

Social Media Strategist, Digital & Content Marketer
Engagement, likes, Shares, Retweets, favs, Pins, Infographics και αρκετά ακόμα κομμάτια συνθέτουν το παζλ της online εποχής μας, στην οποία πρωταγωνιστούμε! Για περισσότερες πληροφορίες get connected with me, για να ξετυλίξουμε μαζί το ψηφιακό κουβάρι! Mέχρι τότε όμως ακολουθείστε Socialmediacircle και be a part of "Live Social, Think Digital".

Comments

comments