10 custom audiences που πρέπει να δοκιμάσεις

custom-audiences

Ψάχνεις νέους τρόπους για να αυξήσεις την επιτυχία των διαφημίσεων σου στο Facebook; Η χρήση της δυνατότητας των Custom Audiences μπορεί να σου δώσει έξυπνους τρόπους να προσεγγίσεις το κοινό σου!

Ας δούμε 10 δημιουργικές ιδέες για να χρησιμοποιήσεις τα Custom Audiences!

1.  Όσους έχουν επισκεφτεί το Website 

Για αυτή την επιλογή θα πρέπει να έχεις εγκαταστήσει το Facebook Pixel
Επίλεξε σαν κοινό όλους όσουν έχουν επισκεφτεί το site σου και συμπλήρωσε το χρονικό διάστημα που σε ενδιαφέρει! Μπορείς εύκολα να ενημερώσεις τους επισκέπτες σου έτσι για κάποια αλλαγή ή κάτι νέο!

1.1 Άτομα που άφησαν κάτι στο καλάθι αγορών

Σε συνέχεια της παραπάνω δυνατότητας, αν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα επέλεξε τα άτομα που έχουν προσθέσει κάτι στο καλάθι τους αλλά δεν έκαναν την αγορά. Θα χρειαστείς τη βοήθεια ενός προγραμματιστή για τον ορισμό αυτού του κοινού. Μπορείς μετά να ετοιμάσεις μια campaign να τους θυμήσεις να ολοκληρώσουν την αγορά τους!

1.2 Άτομα που έχουν επισκεφτεί μια συγκεκριμένη σελίδα του Website

Ενημέρωσε τους χρήστες που βλέπουν μια συγκεκριμένη σελίδα για προσφορές στα συγκεκριμένα προϊόντα ή προωθήσε τους εποχιακά προϊόντα!

2. Άτομα από μια λίστα Email

Συγκέντρωσες μια λίστα email από την τελευταία σου εκδήλωση? Χρησιμοποίησε την για να κρατήσεις ενημερωμένους τους επισκέπτες σου ή για να τους ενημερώσεις για μια επόμενη εκδήλωση!

2.1 Άτομα που δεν έχουν ανοίξει τα email

Από τα άτομα που έχουν γραφτεί στο newsletter σου, βλέπεις πως κάποιοι δεν ανοίγουν τον τελευταίο καιρό τα email τους? Δημιούργησε μια διαφήμιση για να τους ενημερώσεις για όσα νέα σου έχουν χάσει!

3. Χρήστες που έχουν αλληλεπιδράσει με ένα Post

Οι fans σου είναι ένα κοινό που ήδη ενδιαφέρεται για την επιχείρηση σου και δείχνει ενδιαφέρον για αυτά που ανεβάζεις! Αν για παράδειγμα έχεις πολλές κατηγορίες προϊόντων, και κάποιοι έχουν αλληλεπιδράσει με ένα Post που έλεγε για γυναικεία παππούτσια (ακόμα και στο Instagram), δημιούργησε μια διαφήμιση μόνο για αυτούς και παρουσίασε τους ένα καινούργιο ζευγάρι ή μια προσφορά!

4. Χρήστες που έχουν χρησιμοποιήσει το app 

Εαν η επιχείρηση σου έχει δικό της mobile app, επέλεξε τους χρήστες της εφαρμογής για να τους ανακοινώσεις μια αναβάθμιση ή ένα νέο feature!

5. Χρήστες που είδαν ένα Video

Το video παίζει όλο και πιο σημαντικό ρόλο στην παρουσία ένος brand στο Facebook. Επέλεξε λοιπόν όλους όσους είδαν το τελευταίο σου βίντεο και παρουσίασε τους μια σχετική διαφήμιση!

6. Χρήστες με το ίδιο όνομα

Μια πιο προσωποιημένη διαφήμιση σίγουρα θα αποδώσει καλύτερα και θα έχει λιγότερο κόστος! Δημιούργησε λοιπόν διαφήμση για τους fans σου με το ίδιο όνομα και ξάφνιασε τους!

7.Άτομα που είναι κοντά στην επιχείρηση 

Για ένα κατάστημα είναι σημαντικό να προσεγγίσει τους κατοίκους της περιοχής. Μέσα από το Facebook μπορείς εύκολα να ενημερώσεις τους χρήστες που βρίσκονται κοντά στην επιχείρηση σου για το μαγαζί σου και τα προϊόντα σου!

Ελπίζουμε αυτή η λίστα να σε βοηθήσει να ανακαλύψεις τις απεριόριστες δυνατότητες των Custom Audiences. Χρησιμοποίησε τη φαντασία σου, ανάλυσε τις ανάγκες τις επιχείρησης σου και χρησιμοποίησε το κατάλληλο για εσένα audience!

 

The following two tabs change content below.

Elena Mamouna

Social Media Strategist | Online Marketer
Πτυχιούχος Marketer, με κέρδισε ο κόσμος των Social Media. Ένας κόσμος που εξελίσσεται καθημερινά! Ελάτε να ανακαλύψουμε μαζί το μοναδικό αυτό κόσμο των Social Media αλλά και πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις απεριόριστες δυνατότητες τους! Live social, Think Digital!

Comments

comments