Εφαρμογή facebook ATHMessenger bot από το αεροδρόμιο Ελευθ. Βενιζέλος!

facebook-messenger-bot-athens-international-airport

Όλα με ένα μήνυμα! Αν κάποτε ακουγόταν μακρινό και άπιαστο όνειρο, με την εξέλιξη της τεχνολογίας και των Social Media, γίνεται πραγματικότητα! Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών είναι στη διάθεση των επιβατών του αεροδρομίου κάθε στιγμή, προσφέροντας όλη τη γκάμα υπηρεσιών που κάποιος έχει πραγματικά ανάγκη όταν πρόκειται να ταξιδέψει αεροπορικώς!

Πιο συγκεκριμένα παρέχονται σε πραγματικό χρόνο (real time), μέσω του ATHMessenger bot (για Facebook και Twitter):

  • Live ενημέρωση πτήσεων,
  • Προσφορές,
  • Πληροφορίες μεταφοράς,
  • Υπηρεσίες e-στάθμευσης.

Ο χρήστης μπορεί να «συνομιλήσει» σε 24ωρη βάση με το έξυπνα σχεδιασμένο bot και να λάβει πληροφορίες – εκτός της προγραμματισμένης πτήσης του – για τις παρεχόμενες προσφορές στα καταστήματα του αεροδρομίου (πριν την αναχώρησή του) ώστε να πραγματοποιήσει τυχόν αγορές, για τα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, κ.λ.π.

Για τη νέα αυτή υπηρεσία, ο κ. Γιώργος Δημητριάδης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, δήλωσε:

«Tα bots είναι προγράμματα που επιτελούν συγκεκριμένο έργο με αυτοματοποιημένο τρόπο χωρίς να είναι απαραίτητη η ανθρώπινη επέμβαση. Το ΑΤΗ Messenger Bot είναι μια εφαρμογή που θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο που χρησιμοποιούμε το smartphone μας, διότι, όσο θα εξελίσσεται, τόσο θα μειώνεται η χρήση πολλών διαφορετικών εφαρμογών. Με μια μικρή εντολή, θα είμαστε σε θέση να εκτελούμε όλα όσα θέλουμε μέσω του Facebook Messenger.  Στο αεροδρόμιο της Αθήνας επενδύουμε σημαντικά στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και για το λόγο αυτό ερευνούμε, επεκτείνουμε και δημιουργούμε νέες καινοτόμες υπηρεσίες και το ATH Messenger bot είναι μία από αυτές. Το ATH Messenger είναι μία εφαρμογή, η οποία εκφράζει το πνεύμα της εποχής που ζητά ευκολία, διάδραση και άμεση πληροφορία».

facebook-messenger-bot-athens-international-airport

Για να μιλήσετε με το ATHMessenger bot απλά αναζητήστε το μέσω του messenger. Εναλλακτικά, κάντε κλικ στο www.facebook.com/ATHmessenger

Ας θυμηθούμε τώρα την αεροπορική εταιρεία KLM από την Ολλανδία η οποία ήταν η πρώτη που ενσωμάτωσε τη social στρατηγική της το Messenger από το Facebook, όπως ανακοίνωσε το περασμένο Μάρτιο. Οι χρήστες αποκτούσαν πρόσβαση εν κινήσει σε υπηρεσίες σχετιζόμενες με τη πτήση τους (επιβεβαίωση κράτησης, Check – in, κάρτα επιβίβασης και ενημερώσεις κατάστασης πτήσης).

Όλα αυτά επιβεβαιώνουν ξανά ότι η επένδυση του facebook  στην ξεχωριστή πλέον εφαρμογή του Messenger ως business εργαλείο customer – to – business chat, αποδίδει καρπούς και αλλάει τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ brands και καταναλωτών (χρηστών).

Δείτε τέλος, 7 χρήσιμες συμβουλές επικοινωνίας των brands μέσω μηνυμάτων με τους χρήστες τους!

The following two tabs change content below.

Dimitrios Maroulis

Social Media Strategist, Digital & Content Marketer
Engagement, likes, Shares, Retweets, favs, Pins, Infographics και αρκετά ακόμα κομμάτια συνθέτουν το παζλ της online εποχής μας, στην οποία πρωταγωνιστούμε! Για περισσότερες πληροφορίες get connected with me, για να ξετυλίξουμε μαζί το ψηφιακό κουβάρι! Mέχρι τότε όμως ακολουθείστε Socialmediacircle και be a part of "Live Social, Think Digital".

Comments

comments