6 τρόποι χρήσης των instagram albums για την επιχείρηση σας!

instagram albums business

Η νέα δυνατότητα του Instagram μας επιτρέπει να ανεβάσουμε έως δέκα διαδοχικές φωτογραφίες ή / και ολιγόλεπτα videos και να τις προσθέσουμε σε μια δημοσίευση, επιλέγοντας τη σειρά εμφάνισής τους. Όπως είναι αναμενόμενο είναι διαθέσιμη για iOS και Android συσκευές. Πως μπορούν όμως να την εκμεταλλευθούν τα brands;

Instagram albums business

Η νέα δυνατότητα εμφανίζεται με σχετικό εικονίδιο όταν ο χρήστης επιλέξει να δημιουργήσει και να κοινοποιήσει στους followers του visual περιεχόμενο. Η διαδικασία παρουσιάζεται από το Instagram στο παρακάτω video.

Πλέον όταν επισκεπτόμαστε το προφίλ ενός χρήστη, θα εμφανίζεται εικονίδιο στα δεξιά κάποιας φωτογραφίας, ένδειξη ότι πρόκειται να παρακολουθήσουμε περιεχόμενο διαδοχικών φωτογραφιών ή videos. Αντίστοιχο ρόλο θα διαδραματίζουν και οι βούλες στο newsfeed που θα μας κατευθύνουν να παρακολουθήσουμε επιπλέον περιεχόμενο κάνοντας swipe με διαδοχικά tap του δακτύλου μας!

instagram albums business

Θα λέγαμε ότι πλέον τα δημοφιλή Instagram stories αποκτούν πιο μόνιμο χαρακτήρα (όχι μόνο για 24 ώρες), ενώ αποφεύγονται οι συνεχείς δημοσιεύσεις που κουράζουν από το ίδιο προφίλ.

Αναμφίβολα η νέα slideshow δυνατότητα (θυμίζει τα γνωστά carousel ads format) μπορεί να προσθέσει πινελιά φαντασίας και δημιουργικότητας στις δημοσιεύσεις των Instagram brand pages, καθώς πρόκειται για άλλη μια δυνατότητα δημιουργίας storytelling!

Σύμφωνα με το hootsuite:

Οι carousel ads έχουν 10 φορές καλύτερα αποτελέσματα συγκριτικά των απλών διαφημίσεων, καθώς έχουν διαδραστικό – engaging – χαρακτήρα.

Πώς να χρησιμοποιήσω τα Instagram albums για την επιχείρηση μου

  1. Παρουσιάστε εκτενέστερα το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Οι δέκα φωτογραφίες ή videos μικρής διάρκειας είναι αρκετές για να μιλήσετε στους υποψήφιους πελάτες σας και να τους πείσετε για τα οφέλη του προϊόντος ή υπηρεσίας που παρουσιάζετε. Δραστηριοποιήστε στο χώρο της μόδας ή της εστίασης; Παρουσιάστε την γυναικεία τσάντα της εβδομάδας μέσα από διαφορετικές αποχρώσεις ή δώστε μια συνταγή για ένα γλυκό ή πιάτο ημέρας που οι followers σας θα λατρέψουν!

  1. Ετοιμάστε ένα μίνι οδηγό οδηγιών χρήσης του προϊόντος σας.

Θυμηθείτε ότι οι χρήστες εκτιμούν το visual περιεχόμενο και δημιουργήστε οδηγίες χρήσης για το προϊόν ή υπηρεσία που θα παρουσιάζετε σε εικόνες ή βίντεο μικρής διάρκειας!

  1. Δημιουργήστε το κατάλληλο Story ή παρουσιάστε ένα πρόσφατο εταιρικό event.

Επενδύστε στην εμφάνιση των (μέχρι) δέκα highlight σημαντικότερων στιγμών του event σας, δημιουργώντας engagement με τους followers σας. Παρουσιάστε την ιστορία σας έξυπνα στο κοινό – στόχο σας με συνδυασμό εικόνας και video.

Το μότο μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις βρίσκει το νόημά του καλύτερα από ποτέ! Μιλήστε στους πελάτες σας απλά και κατανοητά, δημιουργώντας μέχρι 10 μίνι ελκυστικές photo – ιστορίες!

  1. Το δικό σας collection είναι εδώ.

Παρουσιάστε μια έξυπνη λίστα από τα προϊόντα, τις ιδέες σας στο κοινό σας σε μια μοναδική δημοσίευση ή τα 10 πιο δημοφιλή άρθρα του εταιρικού blog σας.

  1. Δημιουργήστε buzz για κάτι που ετοιμάζετε να παρουσιάσετε σε μικρό χρονικό διάστημα.

Εάν σχεδιάζετε να τρέξετε μια καμπάνια για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία, μπορείτε να προετοιμάσετε το κλίμα πριν το final release!

  1. Χωρίστε την εικόνα σας σε μικρότερες φωτογραφίες.

Η μέθοδος του triplegram σας επιτρέπει να χωρίσετε την εικόνα σας σε περισσότερες εικόνες και να τις παρουσιάσετε διαδοχικά!

instagram triplegram method

Προς το παρόν τα Instagram albums έχουν δυνατότητα προσθήκης μιας λεζάντας και έρχονται σε σχήμα τετραγώνου. Αυτό αναμένεται να αλλάξει το προσεχές μέλλον.

Χρησιμοποιήστε αυτούς τους 5+1 απλούς τρόπους διαδοχικών Instagram albums και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό σήμερα κιόλας!

Comments

comments