Instagram for business: 9 tips επαγγελματικής παρουσίας

instagram business tips

Είναι προφανές ό,τι η πλατφόρμα του Instagram αποτελεί πρώτης τάξεως ευκαιρία για branding και στοχευόμενη προβολή κάθε επιχείρησης. Το visual περιεχόμενο που μπορεί να δημιουργηθεί μέσω των εικόνων και videos μπορεί να οδηγήσει στην επίτευξη των marketing business στόχων που έχουν εξ’ αρχής τεθεί. Στόχος φυσικά πρέπει να αποτελεί η δημιουργία κατάλληλης εμπειρίας για τους υπάρχοντες πελάτες σας, καθώς και υποψήφιους νέους (σ.σ. πιθανά leads). Πολλοί από εσάς αναρωτιούνται το εξής: Πως να προωθήσω την επιχείρησή μου (ή / και το e-shop μου) στο Instagram; Οι απαντήσεις βρίσκονται στο σημερινό μας άρθρο! 

instagram business tips

Ακολουθούν ορισμένα tips που ίσως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας που θα μας οδηγήσουν στην σωστή προβολή στο συγκεκριμένο μέσο με το πέρασμα του χρόνου:

  • Δημοσιεύσεις με χρονοδιάγραμμα.

Αναλόγως του industry όπου ανήκει μια επιχείρηση θα πρέπει να παράγει καινούργιο περιεχόμενο από μία έως και τέσσερις φορές εντός εβδομάδας. Όπως σε κάθε πλατφόρμα, έτσι και εδώ η παρουσία πρέπει να αποτελεί δέσμευση απέναντι στους χρήστες / followers. Μη το παρακάνετε αναφορικα με τον αριθμό των posts σας. Μπορείτε εάν θέλετε να παρουσίασετε πολλές δημοσιεύσεις σε μία μόνο δημοσίευση διαδοχικά, με το νέο εργαλείο των Instagram albums. Γνωρίστε το!

  • Χρήση του link στο τμήμα του bio.

Εκμεταλλευθείτε το link στο bio του Instagram business profile σας, προσθέτοντας συγκεκριμένα posts από το εταιρικό σας website ή κάποια landing page που πιθανόν δημιουργείτε ανά διαστήματα. Μη ξεχνάτε ότι προς το παρόν είναι το μοναδικό λινκ που η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα να κάνει ο χρήσης κλικ! Χρησιμοποιήστε τη δημιουργικότητά σας με πινελιά call-to-action ώστε να γίνει η επιθυμητή ενέργεια! Εάν έχετε ένα αφοσιωμένο (engaged) κοινό; Ορίστε ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε λίγο περισσότερη κίνηση στην προωθούμενη landing page σας!

  • Κάντε ερωτήσεις και δημιουργήστε engagement.

Μη φοβάστε να κάνετε ερωτήσεις στα Instagram posts σας. Σε κάθε περίπτωση η εμπλοκή του κοινού σας είναι επιθυμητή, κάτω φυσικά από μια ορθώς σχεδιασμένη στρατηγική.

Ρωτήστε τους ποιο είναι το αγαπημένο χρώμα τους πριν το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος σας, ή ποιο θέμα θα επιθυμούσαν να έχει το επόμενο e-book σας. Θυμηθείτε ότι στην αρχή ο βαθμός συμμετοχής τους ίσως είναι περιορισμένος, αλλά κάθε αρχή και δύσκολη!

  • Αλληλεπιδράστε με άλλα accounts. 

Η ομορφιά του Instagram έγκειται πέραν του περιεχομένου, στα σχόλια που γίνονται για το περιεχόμενο που παράγεται κάθε δευτερόλεπτο! Μη διστάζετε να συμμετάσχετε σε με τις συνομιλίες σχετικές  με το industry σας, ακολουθήστε τα δημοφιλέστερα #hashtags του κλάδου σας, αλληλεπιδράστε και γιατί όχι, ακολουθήστε σχετικά με έσας accounts!

  • Δημιουργήστε το δικό σας μοναδικό στυλ!

Η δημιουργία του δικού σας ξεχωριστού στυλ απαιτεί χρόνο και κόπο. Ουσιαστικά αποτελεί την υπογραφή σας σε κάθε νέα δημοσίευσή σας. Αυτό αφορά τόσο το λεκτικό κομμάτι των posts σας, όσο και τα χρώματα, το στυλ ή και τα «φίλτρα» του visual περιεχομένου που παράγετε.

  • Σχεδιάστε σωστά!

Η παρουσία σας στο Instagram είναι μια ακόμη επέκταση της online παρουσίας σας. Αυτό πρέπει να το έχετε υπόψη σας κάθε φορά που σχεδιάζετε και προωθείτε το περιεχόμενό σας. Επιλέξετε με προσοχή, επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες σας, δώστε τους σωστές χρωματικές αποχρώσεις και δοκιμάστε διαφορετικές λεζάντες (captions) πριν καταλήξετε στην επικρατέστερη.

  • Χρησιμοποιήστε hashtag που αξίζουν!

Τα hashtags δημιουργούνται για την αποτελεσματικότερη αναζήτηση, το οποίο σας δίνει την ευκαιρία να σας ανακαλύψουν νέοι πιθανοί πελάτες! Όταν τα επιλέγετε για τις δημοσιεύσεις σας, σκεφτείτε ότι οι χρήστες  πιθανόν αναζητήσουν το θέμα του περιεχομένου σας, επομένως και το κλάδο δραστηριοποίησης σας! Μην παράγετε άσχετο με το κλάδο σας υλικό. Κινδυνεύετε να θεωρηθείτε ανέντιμος από τους χρήστες που σας επισκέφθηκαν για π΄ρωτη φορά ή ακόμη καλύτερα, σας ακολουθούν ήδη!

Το Instagram επιτρέπει μέχρι 30 hashtags. Κινηθείτε έξυπνα! Επίσης συνιστάται να δημιουργήσετε το δικό σας hashtag, αλλά προσοχή διότι η επιλογή του θα πρέπει να σας ακολουθεί σε κάθε μελλοντική δημοσίευση.

  • Μοιραστείτε εικόνες από την εργασία σας!

Τραβήξτε λίγες φωτογραφίες από το χώρο εργασίας σας, ή το backstage μιας τελετής απονομής όπου βραβευθήκατε. Μοιράστε περιεχόμενο που υπό άλλες συνθήκες ίσως να μην δημιουργούσατε. Ψάχνετε για έναν ακόμη λόγο να σας ακολουθήσουν τον Instagram λογαριασμό σας; Μόλις τον βρήκατε.

  • Instagram Analytics.

Όλα τα παραπάνω tips βρίσκουν την απήχηση που επιθυμείτε για το brand σας; Ο καλύτερος τρόπος να το ανακαλύψετε είναι με τα στατιστικά στοιχεία ή analytics στο κόσμο του digital marketing και των social media.

Μετρήστε και συγκρίνετε με το πέρασμα του χρόνου:

  • followers
  • likes ανά φωτογραφία
  • αριθμό comments

Εάν έχετε μετατρέψει το λογαριασμό σας σε business, αποκτήστε πρόσβαση στο σχετικό εικονίδιο των τεσσάρων ακαθόριστων γραμμών.

instagram business analytics icon

Εναλλακτικά ή συμπληρωματικά χρησιμοποιήστε εφαρμογές όπως το iconosquare, το squarelovin, ή το websta.me.

Ψάχνατε παραπάνω λόγους για τη σωστή σας παρουσία στη δημοφιλή πλατφόρμα; Μόλις τους βρήκατε. Τί περιμένετε; Ξεκινήστε τώρα!

Comments

comments