Αξιοποιήστε τα Instagram Polls

Instagram Polls

Τα Polls είναι μία πρόσφατη δυνατότητα των Instagram Stories, που μας επιτρέπουν να προσθέτουμε ερωτήσεις στις ιστορίες μας και να καλούμε τους χρήστες να ψηφίσουν. Ας δούμε λοιπόν πώς μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σωστά για την επιχείρησή σας, σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα features του Instagram.

 

Πώς λειτουργούν τα Instagram polls;

Τα Instagram polls αποτελούν δημοσκοπήσεις με δύο επιλογές, που έχουν ως στόχο να αυξήσουν την αλληλεπίδραση των χρηστών με την επιχείρησή σας. Οι fans που βλέπουν την ιστορία σας, μπορούν να ψηφίσουν ποια από τις δύο επιλογές προτιμούν κι εσείς μπορείτε να δείτε αναλυτικά πόσοι χρήστες είδαν το story σας και τι ψήφισαν.

 

Πώς μπορείτε να τα αξιοποιήσετε;

Κάθε επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει polls για να πετύχει τους δικούς της στόχους. Αν για παράδειγμα έχετε ένα εστιατόριο, θα μπορούσατε να ρωτήσετε τους χρήστες ποιο θα ήθελαν να είναι το πιάτο της επόμενης ημέρας. Οι χρήστες θα επιλέξουν αυτό που προτιμούν κι εσείς θα λάβετε χρήσιμα insights. Κάνοντας συχνές ερωτήσεις στους πελάτες σας για τα προϊόντα σας, θα μπορέσετε να καταλάβετε τις προτιμήσεις τους. Έτσι, θα δημιουργήσετε περιεχόμενο που πραγματικά τους ενδιαφέρει. Ήδη πολλά brands έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούν τα polls, αυξάνοντας το engagement με το κοινό τους.

 

Περισσότερα Instagram features

Συνδυαστικά με τη νέα δυνατότητα των polls, μη ξεχνάτε ότι μπορείτε να χρησιμοποιείτε και τα υπόλοιπα features των Instagram Stories. Μπορείτε να προσθέσετε φίλτρα, hashtags και φυσικά την τοποθεσία την επιχείρησής σας. Ακόμα, τα stories σας δίνουν τη δυνατότητα να προσθέσετε κάποιο link, για να οδηγήσετε τους χρήστες στο site σας. Αν λοιπόν έχετε ένα blog και θέλετε να αυξήσετε τους visitors σας, προσθέστε link από τα άρθρα σας.

Το Instagram σας δίνει τέλος τη δυνατότητα να προβάλλετε διαφορετικό περιεχόμενο σε συγκεκριμένες κατηγορίες των followers σας. Απλά δημιουργήστε λίστες ατόμων με κοινά χαρακτηριστικά και παρουσιάστε τους σχετικά stories. Ένα χαρακτηριστικό με βάση το οποίο θα μπορούσατε να κατηγοριοποιήσετε τους followers σας είναι το φύλο. Αν για παράδειγμα έχετε ένα κατάστημα ανδρικών και γυναικείων ρούχων, μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστά stories όπου θα παρουσιάζετε διαφορετικά ρούχα στους άντρες και διαφορετικά ρούχα στις γυναίκες που σας ακολουθούν.

Αξιοποιήστε τα polls αλλά και τις υπόλοιπες δυνατότητες των Instagram Stories, με βάση τους στόχους της επιχείρησής σας.

 

 

 

The following two tabs change content below.

Konstantina Papadimitriou

Digital marketer, με εξειδίκευση στη διαχείριση social media και τη δημιουργία περιεχομένου. Το πάθος μου για το digital marketing συναγωνίζεται το πάθος μου για τη φωτογραφία και τα ταξίδια. Κι επειδή μου αρέσει να μοιράζομαι ό,τι αγαπώ, γράφω blog posts για όλα αυτά τα συναρπαστικά νέα στον κόσμο των social media. ✌️

Comments

comments