Οφέλη Εταιρικής παρουσίας στο LinkedIn | Infographic

linkedin-company-page-benefits-infographic

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, σε περιβάλλον e-commerce και B2C ή B2B αγορές, η δημιουργία και συντήρηση μιας εταιρικής σελίδας στο LinkedIn θεωρείται επιβεβλημένη. Υπάρχει όμως μια μεγάλη μερίδα επαγγελματιών που δεν την ενσωματώνουν στη συνολική digital marketing στρατηγική τους, με αποτέλεσμα να μην εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες που μπορεί να τους προσφέρει!

LinkedIn company page benefits infographic

Ας δούμε μέσα από ένα ενδιαφέρον Infographic από την socialmediamarketo, πως μπορεί μια LinkedIn Company page να βοηθήσει ένα brand, καθώς και μερικά ακόμη χρήσιμα στατιστικά στοιχεία.

linkedin-company-page-benefits-infographic

  • Οι χρήστες του άγγιξαν τα 450 εκατομμύρια το δεύτερο τετράμηνο του 2016,
  • Κάθε δευτερόλεπτο καταγράφονται δυο νέες εγγραφές χρηστών,
  • Το επαγγελματικό δίκτυο καλύπτει γεωγραφικά 200 χώρες και περιοχές,
  • 70% των χρηστών του εντοπίζονται εκτός των Η.Π.Α.,
  • Ο μέσος χρόνος χρήσης κάθε χρήστη στη πλατφόρμα ανέρχεται σε 17 λεπτά μηνιαίως,
  • Οι Διευθυντές και τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιρειών έχουν κατά μέσο όρο 930 connections,
  • 1 στους 3 επαγγελματίες σε παγκόσμιο επίπεδο είναι στο LinkedIn,
  • Τα επίπεδα του conversion rate είναι 3 φορές καλύτερα συγκριτικά με τα αντίστοιχα σε facebook και twitter,
  • Τέλος, οι μοναδικοί επισκέπτες του δικτύου μέσω της mobile εφαρμογής αγγίζουν τα 42 εκατομ.

Μερικά από τα οφέλη ύπαρξης εταιρικής σελίδας στο LinkedIn

  • Η προώθηση των ειδήσεων της εκάστοτε εταιρείας σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελματιών και πιθανών Business πελατών (ιδιαίτερα σε ενδεχόμενες συνεργασίες B2B περιβάλλοντος),
  • Παρουσίαση των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που προσφέρει,
  • Δυνατότητα μέτρησης αποτελεσματικότητας των ενημερώσεων που κάνει (σ.σ. LinkedIn updates),
  • Εύρεση ταλέντων (νέων επαγγελματιών) για την ενίσχυση και ανάπτυξη της εταιρείας,
  • Επιλογές για πιο στοχευόμενες διαφημίσεις μέσω LinkedIn αναλόγως του στόχου που εξ’ αρχής έχει τεθεί,
  • Ανάλυση κινήσεων του ανταγωνιστή που δραστηριοποιείται στον ίδιο κλάδο,
  • Βελτίωση κατάταξης σε μηχανές αναζήτησης (Search Engine Rankings, Visibility).

Μερικά επιτυχημένα παραδείγματα εταιρειών που εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις Company LinkedIn Pages τους είναι η Coca-Cola, η IBM και η L’ OREAL.

Μη ξεχνάμε όμως τα χαμηλά ποσοστά της οργανικής απήχησης (organic reach) σε facebook pages, τα οποία τείνουν συνεχώς μειούμενα.

Στο LinkedIn υπάρχει υψηλότερο organic reach για τις Company Pages, το οποίο από μόνο του μπορεί να προσθέσει πόντους στο brand και τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτό.

Και σε επίπεδο analytics όμως δίνονται χρήσιμα στοιχεία μεταξύ των οποίων ο αριθμός των χρηστών που είδαν μια ανάρτηση (είτε είναι followers, είτε όχι), η αλληλεπίδραση με σχετικό comment, και ο κλάδος προέλευσης να είναι μερικά εξ’ αυτών.

Δείτε τέλος 8 στρατηγικές πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε όταν δημιουργείτε τη LinkedIn Company Page για τη δική σας επιχείρηση.

Όλα αυτά είναι αρκετά να σας πείσουν να λάβετε σοβαρά υπόψη το LinkedIn στη digital marketing στρατηγική σας!

feautured image via LinkedIn pulse.
The following two tabs change content below.

Dimitrios Maroulis

Social Media Strategist, Digital & Content Marketer
Engagement, likes, Shares, Retweets, favs, Pins, Infographics και αρκετά ακόμα κομμάτια συνθέτουν το παζλ της online εποχής μας, στην οποία πρωταγωνιστούμε! Για περισσότερες πληροφορίες get connected with me, για να ξετυλίξουμε μαζί το ψηφιακό κουβάρι! Mέχρι τότε όμως ακολουθείστε Socialmediacircle και be a part of "Live Social, Think Digital".

Comments

comments