Νέο Polling Feature από το Facebook!

new-facebook-polling-feature

To Facebook εμπλουτίζει την ήδη υπάρχουσα λειτουργία δημοσκοπήσεων με ένα νέο polling feature. Η πλατφόρμα ήδη από το 2010 έδινε στους χρήστες τη δυνατότητα να συλλέγουν γνώμες για ένα ζήτημα θέτοντας ένα ερώτημα στους φίλους τους ακολουθούμενο από δύο επιλογές απάντησης. Εφεξής τα polls θα περιλαμβάνουν το επιπλέον χαρακτηριστικό ότι οι δύο διαθέσιμες επιλογές θα μπορούν να συνοδεύονται από εικόνες και GIFS της επιλογής του χρήστη!

Με αυτό τον τρόπο το Facebook επιχειρεί να προσδώσει περισσότερη ζωντάνια και αμεσότητα στα polls κάνοντας τη διαδικασία πιο διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα για τους χρήστες. Σε αντίθεση με το μέχρι τώρα polling σύστημα όπου η ψηφοφορία ήταν ανώνυμη, το προφίλ του χρήστη θα εμφανίζεται κανονικά δίπλα στην επιλογή του κατά το πρότυπο της επώνυμης ψηφοφορίας του Instagram.

Το νέο χαρακτηριστικό επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν eye-catching δημοσκοπήσεις για του φίλους και τους ακολούθους των fan pages τους.

Το Facebook τεστάρει το νέο τρόπο δημοσκόπησης από τον περασμένο Σεπτέμβριο ενώ από πολλούς θεωρείται συνεπακόλουθη εξέλιξη μιας και η πλατφόρμα απέκτησε πρόσφατα την εφαρμογή δημοσκοπήσεων tbh ενώ έχει προσθέσει τη δυνατότητα polls στο messenger εδώ και ένα χρόνο.

Πως λειτουργεί το Polling Feature

Στη δεξιά πλευρά του χρονολογίου, κάτω από την περιοχή του status, υπάρχει η επιλογή «Δημοσκόπηση», πατώντας ο χρήστης μεταφέρεται αυτομάτως σε ένα νέο παράθυρο επιλογών όπου εκεί βρίσκεται μεταξύ άλλων η επιλογή για φωτογραφία, GIF καθώς και για προσθήκη φίλων. Ο χρήστης είναι ελεύθερος να ανεβάσει και δική του φωτογραφία προκειμένου να δώσει έναν πιο προσωπικό τόνο στην δημοσίευση του. Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα για δύο μόνο επιλογές απάντησης.

Το ερώτημα μπορεί να έχει όση έκταση επιθυμεί ο χρήστης όμως η απάντηση περιορίζεται στους 25 χαρακτήρες.

Ένα χρήσιμο εργαλείο

Το νέο χαρακτηριστικό ενδεχομένως να αποδειχθεί ιδιαιτέρως χρήσιμο στις εταιρίες και του επαγγελματίες του marketing καθώς θα τους παρέχει τη δυνατότητα να συλλέξουν απαντήσεις και να σκιαγραφήσουν τάσεις της αγοράς σχετικά με νέα προϊόντα ή υπηρεσίες που βρίσκονται στο στάδιο της ανάπτυξης ή της δοκιμαστικής εισαγωγής τους στην αγορά.

 

Πηγή φωτογραφίας: www.techcrunch.com

The following two tabs change content below.

Konstantinos Zacharodimos

Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών MSc Marketing Management από το πανεπιστήμιο του Surrey. Με συναρπάζει ο κόσμος του Digital Marketing και η χρήση των Social Media σε επίπεδο πέραν της απλής κοινωνικής δικτύωσης. Σκοπός μου είναι να μοιραστώ μαζί σας τα τελευταία trends και ότι νέο υπάρχει στο χώρο!

Comments

comments