Strategic plan βασισμένο σε Facebook posts

Το Facebook φαίνεται πως ετοιμάζει μια νέα λειτουργία ανάλυσης των post και των «σχολίων» που αναρτώνται από τους χρήστες στοχεύοντας στη δημιουργία ενός καλύτερου στρατηγικού marketing plan για τη προώθηση νέων προϊόντων, σύμφωνα με το Ad Age. Παράλληλα, μέσω αυτής της εφαρμογής διευκολύνεται και η συγκέντρωση πληροφοριών αναφορικά με κάποιο προϊόν που ήδη βρίσκεται στην αγορά αποσκοπώντας στην βελτίωση του. Θα πρέπει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη ανάλυση δεδομένων ήταν ιδιαίτερα δύσκολη τουλάχιστον μέχρι πρότινος λόγω του μεγάλου ποσοστού ιδιωτικών profile που υπάρχουν στο Facebook. Η λειτουργία αναμένεται να βρίσκεται στη διάθεση των επιχειρήσεων μέσα στο 2018.

Για ποιους λόγους είναι χρήσιμο το νέο Facebook tool;

Με αυτόν το τρόπο μια επιχείρηση θα μπορεί να διευρύνει το target group της. Με το νέο Facebook tool της δίνεται η δυνατότητα να συλλέξει πληροφορίες από χιλιάδες χρήστες σχετικά με τις προτιμήσεις τους προσαρμόζοντας της διαφημίσεις της για τις ανάγκες των καταναλωτών. Αλλά αυτό δεν αποτελεί το μόνο πλεονέκτημα της εφαρμογής. Χρήστες που εκφράζουν την αμφιβολία τους για την ασφάλεια ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου δίνει την δυνατότητα στην δεδομένη αυτοκινητοβιομηχανία να το εκμεταλλευτεί προς όφελός της με τον εξής τρόπο.  Λαμβάνοντας υπόψιν τα σχόλια τους,θα μπορούσε να πραγματοποιήσει μια νέα διαφημιστική καμπάνια. Μέσω αυτής θα εστιάζει στα χαρακτηριστικά του αμαξιού διαβεβαιώνοντας τους καταναλωτές για την αξιοπιστία του μοντέλου. Έτσι δίνεται και η δυνατότητα για νέα και δημιουργικότερα strategic plan.

Αν και μια τέτοια εφαρμογή ακούγεται ιδιαίτερα ελκυστική και χρήσιμη, η ικανότητα της μπορεί να υποβαθμιστεί σε περίπτωση που οι χρήστες δεν είναι ιδιαίτερα ενεργοί στο Facebook. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε μέσα στο 2016 οι αναρτήσεις personal content στο Facebook έχει μειωθεί κατά 29% συγκριτικά με το παρελθόν. Σε κάθε περίπτωση μια τέτοια λειτουργία θεωρείται καινοτόμα και θα μπορούσε ακόμα και να συμβάλλει στην αύξηση των κερδών μιας εταιρείας.

The following two tabs change content below.

Katerina Liakopoulou

Απόφοιτη ιστορικού αρχαιολογικού του πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη διεθνή δημοσιογραφία από το πανεπιστήμιο του Swansea. Σε προσωπικό αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο τα social media έχουν κατακλύσει τη ζωή μας. Το σημαντικότερο όμως είναι η σωστή χρήση τους και πως με τη βοήθεια τους μπορείς να επιτύχεις τους στόχους σου!

Latest posts by Katerina Liakopoulou (see all)

Comments

comments