LinkedIn groups: όσα πρέπει να γνωρίζετε

Tips for LinkedIn groups

Τα LinkedIn groups προσφέρουν στα brands ένα περιβάλλον στο οποίο μπορούν να συνδεθούν με το κοινό τους. Ταυτόχρονα, δίνουν τη δυνατότητα στους marketers να συγκεντρώσουν χρήσιμα insights για τα ενδιαφέροντα, τις ανάγκες και τα θέματα που απασχολούν την κοινότητα των χρηστών τους. Με τα tips που ακολουθούν, θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε όλα τα features που προσφέρουν.

 

Επιλέξτε το σωστό όνομα

Το όνομα που θα επιλέξετε για το group σας, θα επηρεάσει το πόσο εύκολα ή όχι θα σας βρουν οι χρήστες. Πριν αποφασίσετε το όνομα που θα του δώσετε, ξεκινήστε ορίζοντας το στόχο για τον οποίο το δημιουργείτε και το κοινό σας. Αν για παράδειγμα, το group σας απευθύνεται σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, τότε μπορείτε να την αναφέρετε (παράδειγμα: Digital Marketers in Athens).

Ταυτόχρονα, επιλέξτε ένα όνομα που περιλαμβάνει τα keywords που είναι πιθανόν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες στο search. Αυτό θα εξασφαλίσει στο group σας τη συχνότερη εμφάνισή του στα αποτελέσματα αναζήτησης, αυξάνοντας την οργανική σας προβολή.

 

Ενθαρρύνετε το διάλογο

Κάντε ερωτήσεις στα μέλη του group, ζητώντας τη γνώμη τους πάνω στα θέματα που σας απασχολούν. Τα LinkedIn groups αποτελούν μια πλούσια πηγή πληροφόρησης για τους social media marketers. Τα μέλη ενδιαφέρονται για το industry στο οποίο έχετε expertise και πιθανώς αποτελούν το target group σας. Μπορείτε λοιπόν, να εκμεταλλευτείτε αυτή την κοινότητα, για να λάβετε απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματά σας και να ενημερωθείτε για τις ανάγκες τους.

 

Κάντε συνεχές monitoring

Μείνετε συντονισμένοι και παρακολουθήστε τις απόψεις των χρηστών, καθώς μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμα στοιχεία για τις μελλοντικές σας στρατηγικές αποφάσεις. Θυμηθείτε πως το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στο group, θα πρέπει να είναι σχετικό και ενδιαφέρον για τα μέλη ώστε να λάβετε relevant insights.

 

Αξιοποιήστε τα announcements

To LinkedIn σας δίνει τη δυνατότητα ως admin ενός group, να στείλετε έως ένα announcement την εβδομάδα στα μέλη που έχουν επιλέξει να το δέχονται. Απλά θα πρέπει να συμπληρώσετε ένα τίτλο (έως 200 χαρακτήρες) κι ένα μήνυμα (έως 4.000 χαρακτήρες). Στη συνέχεια, αυτό θα δημοσιευτεί αυτόματα ως featured discussion στο group και ταυτόχρονα θα σταλεί ως email στα μέλη.

Extra tip: χρησιμοποιήστε τη συγκεκριμένη δυνατότητα όταν έχετε να επικοινωνήσετε κάτι σημαντικό με το κοινό σας, ώστε να μην θεωρηθεί ως spam από τα μέλη του group. Οι χρήστες έχουν την επιλογή να κάνουν opt-out, ώστε να σταματήσουν να λαμβάνουν τα επόμενα announcements.

LinkedIn Group Announcement

 

Υιοθετήστε ένα personal tone of voice

Θυμηθείτε ότι στα groups, δημοσιεύετε posts ως άτομο και όχι ως group! Υιοθετήστε ένα οικείο και προσιτό ύφος στις αναρτήσεις σας και μη διστάσετε να αναφέρετε την προσωπική σας άποψη. Αν δεχτείτε σχόλια στα posts, απαντήστε σε καθένα ξεχωριστά και με personalized τρόπο. Μην ξεχνάτε πως ως διαχειριστές ενός LinkedIn group, έχετε τη δυνατότητα να στείλετε προσωπικό μήνυμα σε οποιοδήποτε μέλος επιθυμείτε.

 

Επενδύστε σε ενδιαφέρον περιεχόμενο

Οι χρήστες έχουν γίνει μέλη στο group σας επειδή ενδιαφέρονται για αυθεντικό και χρήσιμο περιεχόμενο. Περιορίστε τα προϊοντικά σας μηνύματα και τις αναρτήσεις που αφορούν προσφορές και εκπτώσεις και επενδύστε σε συμβουλές που θα δώσουν λύσεις στις ανάγκες τους.

Extra tip: Να θυμάστε ότι μπορείτε να σημειώσετε ως featured τα posts που θεωρείτε περισσότερο σημαντικά, ώστε να εμφανίζονται στην κορυφή του group σας.

The following two tabs change content below.

Konstantina Papadimitriou

Digital marketer, με εξειδίκευση στη διαχείριση social media και τη δημιουργία περιεχομένου. Το πάθος μου για το digital marketing συναγωνίζεται το πάθος μου για τη φωτογραφία και τα ταξίδια. Κι επειδή μου αρέσει να μοιράζομαι ό,τι αγαπώ, γράφω blog posts για όλα αυτά τα συναρπαστικά νέα στον κόσμο των social media. ✌️

Comments

comments