Τι αναζητούν οι χρήστες στο Facebook page σας;

what-users-expect-from-your-facebook-page

Έχοντας στο κέντρο της προσοχής σας το κοινό στο οποίο στοχεύει η επιχείρησή σας και γνωρίζοντας τις ανάγκες του, θα είστε σε θέση να αξιολογήσετε τί ενέργειες θα χρειαστεί να ακολουθήσετε προκειμένου να μείνει ικανοποιημένο. Εστιάζοντας στο Facebook page σας, ακολουθούν μερικά tips για να προσφέρετε το καλύτερο στους χρήστες με βάση το τι αναζητούν να βρουν σε μία σελίδα.

 

Πληροφορίες της επιχείρησης και στοιχεία επικοινωνίας

Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες της επιχείρησής σας στη σελίδα σας, όπως το link του website σας, τις ώρες λειτουγίας, τα στοιχεία επικοινωνίας και τυχόν links προς τα υπόλοιπα social κανάλια που διαθέτει η επιχείρησή σας. Αυτές οι πληροφορίες, τις οποίες μπορείτε να συμπληρώσετε στο tab “About”, θα αποτελέσουν τα πρώτα στοιχεία που θα κοιτάξει ένας νέος χρήστης που θέλει να γνωρίσει το brand σας.

 

Υποστήριξη πελατών

Οι Facebook σελίδες προσφέρουν όχι μόνο ένα περιβάλλον στο οποίο μπορεί η επιχείρησή σας να απαντήσει δημόσια στα ερωτήματα των χρηστών, αλλά ταυτοχρονα κι ένα περιβάλλον στο οποίο μπορεί να λάβει χώρα μια περισσότερο one-to-one επικοινωνία. Περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook messenger κάθε μήνα και όντας πλέον ενσωματωμένο σε κάθε Facebook page, αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για απάντηση όλων των ερωτημάτων των (εν δυνάμει) πελατών σας. Μην αφήνετε αναπάντητα μηνύματα! Οι χρήστες περιμένουν από εσάς να τους προσφέρετε λύση στις ανάγκες τους ή πληροφορίες που δεν μπορούν να βρουν αλλού.

 

Δημιουργία κοινότητας

Οι χρήστες έχουν την τάση να θέλουν να μοιράζονται το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει μαζί με άλλα άτομα. Αναζητούν μια κοινότητα, αποτελούμενη από άτομα με κοινά ενδιαφέρονται και το Facebook αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον για community building. Ενισχύστε το διάλογο και την επικοινωνία μαζί τους, κάνοντας ερωτήσεις, ζητώντας τη γνώμη τους, θέτοντας διλήμματα ή κάνοντάς tags στις αναρτήσεις σας. Σύμφωνα με το Kissmetrics, τα posts με ερωτήσεις που δημοσιεύονται στις Facebook σελίδες τείνουν να λαμβάνουν 100% περισσότερα comments από ότι συγκεντρώνουν τα απλά text posts!

Μην ξεχνάτε ότι το Facebook είναι ένα social platform, όπου η σχέση με τον κοινό σας θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα στη στατηγική σας. Δώστε του τις πληροφορίες που χρειάζεται, ενθαρρύνεται το διάλογο και δημιουργήστε μια ισχυρή κοινότητα που σας εμπιστεύεται!

The following two tabs change content below.

Konstantina Papadimitriou

Ως digital marketer με εξειδίκευση στα social media, είμαι συνδεδεμένη σε αυτά τις περισσότερες ώρες της ημέρας. Όταν δεν είμαι, γράφω blog posts για όλα τα digital trends, tips & tools που θέλω να μοιραστώ μαζί σας 🙂

Comments

comments