Τι αναζητούν οι fans σε ένα Facebook page;

what-users-expect-from-your-facebook-page

Ας ξεκινήσουμε από το πιο βασικό: είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχετε στο επικεντρο της στρατηγικής το target group της επιχείρησή σας και να γνωρίζετε τις ανάγκες του. Τότε μόνο θα μπορέσετε να προσφέρετε περιεχόμενο που πραγματικά ενδιαφέρει τους fans σας. Τι άλλο όμως αναζητούν οι χρήστες στη σελίδα σας εκτός από χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο;

Σας παρουσιάζουμε μερικά tips για να προσφέρετε στους χρήστες τις πληροφορίες που αναζητούν να βρουν στο Facebook page σας.

 

Πληροφορίες της επιχείρησης

Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες της επιχείρησης στο Facebook page σας, όπως το link του website, τις ώρες λειτουγίας, τα στοιχεία επικοινωνίας και τα links προς τα υπόλοιπα social media. Αυτές τις πληροφορίες μπορείτε να τις συμπληρώσετε στο “About” tab και αποτελούν ένα από τα πρώτα στοιχεία που αναζητάει ένας νέος επισκέπτης ο οποίος ενδιαφέρεται να γνωρίσει το brand σας.

 

Άμεση απάντηση στα μηνύματα

Οι Facebook σελίδες προσφέρουν ένα περιβάλλον στο οποίο μπορεί η επιχείρησή σας να απαντήσει δημόσια στα ερωτήματα των fans σας. Ταυτοχρονα όμως αποτελούν κι ένα περιβάλλον στο οποίο μπορεί να πραγματοποιηθεί μια one-to-one επικοινωνία. Περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον το Facebook messenger σε μηνιαία βάση. Έχοντας πρόσφατα αναβαθμιστεί στα Facebook pages, το ανανεωμένο Inbox αποτελεί αναμφισβήτητα ένα ισχυρό εργαλείο για interaction και απάντηση όλων των ερωτημάτων των πελατών σας. Μην καθυστερείτε να απαντήσετε στα μηνύματα! Οι χρήστες περιμένουν από εσάς να τους προσφέρετε άμεσα λύση στις ανάγκες τους ή χρήσιμες πληροφορίες που δεν μπορούν να βρουν αλλού.

 

Αίσθηση του community

Οι χρήστες έχουν την τάση να θέλουν να μοιράζονται το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει μαζί με άλλα άτομα και αναζητούν μια κοινότητα με κοινά ενδιαφέροντα. Και το Facebook αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον για να επενδύσετε στο community building. Ενισχύστε το διάλογο και την επικοινωνία μαζί τους κάνοντας ερωτήσεις, ζητώντας τη γνώμη τους, θέτοντας διλήμματα ή κάνοντας tags στα posts σας. Σύμφωνα με το Kissmetrics, τα posts που περιέχουν ερωτήσεις στο Facebook τείνουν να λαμβάνουν 100% (!) περισσότερα comments από ότι συγκεντρώνουν τα απλά text posts.

Μην ξεχνάτε ότι το Facebook είναι ένα social platform και η σχέση με τον κοινό σας θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα στη στατηγική σας. Δώστε του τις πληροφορίες που χρειάζεται, ενθαρρύνεται το διάλογο και δημιουργήστε μια ισχυρή κοινότητα που σας εμπιστεύεται και σας ακολουθεί πιστά – αυτό που ονομάζουμε loyalty.

The following two tabs change content below.

Konstantina Papadimitriou

Digital marketer, με εξειδίκευση στη διαχείριση social media και τη δημιουργία περιεχομένου. Το πάθος μου για το digital marketing συναγωνίζεται το πάθος μου για τη φωτογραφία και τα ταξίδια. Κι επειδή μου αρέσει να μοιράζομαι ό,τι αγαπώ, γράφω blog posts για όλα αυτά τα συναρπαστικά νέα στον κόσμο των social media. ✌️

Comments

comments